Nu er der startet en service for vores medlemmer. Denne service betyder at medlemmerne nu vil få mulighed for at spørge vores psykologi medarbejder om de ting nogen af os går og brænder inde med, og få et kvalificeret svar.
Endnu en god grund til at blive medlem af PFT.
Gå ind under debatforum og stil dit spørgsmål der. Psykologen forbeholder sig ret til at frasortere useriøse henvendelser.
Er du ikke registreret bruger endnu? Klik her for at blive det.
Har du glemt dit kodeord? Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Brugerafstemning
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Tina Nielsen 06/08/2009 Tina Nielsen et minde TIL SOPHIE FREDERKKE SCHIØDER HUN VAR GODE SOM FORMAND IPFT OG VAR EN GOD KVIND HUN VAR ALT FOR UNG JEG VIL ALTID HUSKE SOPHIE
Tina Nielsen 03/16/2009 Tina Nielsen vad skal man gør med SEXOLOGISK KLINIK
Tina Nielsen 12/07/2008 Tina Nielsen jeg vil gerne ønske jer en god jul samt et godt nytår Hilsen Tina Nielsen
Tina Nielsen 08/25/2008 Tina Nielsem25/8 2008 KÆER KVINDER HAR I NOGEN IDEER TIL PFT ????
Tina Nielsen 07/09/2008 9/7 2008 Tina Nielsen har medlemmerne ikke Någet gode forslag for PFT vad skal vi gør eller et medlemmes møde ? prøv kom med Noget forslage vi skal ha noget NYT
Gry Henriette Thorhauge 07/07/2008 Hej sophie!
Trænger til at høre livstegn fra dig!
Knus fra Gry
Tina Nielsen 04/29/2008 04/29 /2008 vad skal man gøre med SK man bliver desperst de er ikke meget for at man får en F 64,0 hilsen Tina Nielsen
selina 04/17/2008 Er der nogen der ved hvad den sømand hed, der fik foretaget operationen i Thailand??
Jeg vil også vide navnet på den bedste læge i Thailand der foretager operationerne. Var det Pichet. Gud hvor er j
Tina Nielsen 03/30/2008 kære medlemmer prøv kom med gode ideer Tina Nielsen
selina 03/28/2008 Jeg villle ønske at vi i Danmark havde et større mulighed for transseksuelle.
I det mindste støtte økonomisk af staten, når de forbyder os at få en ordentlig behandling. Hvorfor kæmpe imod idioter, m
Sophie 02/15/2008 Bare jeg vidste hvorfor ingen kommer med idéer ellr nye input.
selina 02/12/2008 Hvorfor er der ikke nogen???
Jeg synes det er så kedeligt, når der ikke er nogen man kan snakke med!
selina 01/23/2008 Altså både ansigtskirurger og alle mulige læger der udfører kønsskifte operationer i hele verden. Så man har en oversigt og noget at gå efter. Er der nogen der kender til noget? vil jeg være interress